Wednesday, May 5, 2010

MI - MAI buty / shoes / les chaussures





W tym tygodniu kompletnie oszalałyśmy na punkcie butów marki MI-MAI. Maleńki butik odkryty przypadkiem w dzielnicy Le Marais, o którego istnieniu wcześniej nie miałyśmy pojęcia okazał się naszym trendowym hitem! Od razu zakochałyśmy się w modelu Phantom - pięknych botkach z geometryczną podeszwą. Specjalnie dla Was zrobiłyśmy kilka zdjęć. Phantom znaleźć możecie w czterech różnych odsłonach na http://www.mi-mai.com/ jak również w firmowym butiku Mi-Mai przy 83 rue Vieille du Temple oraz w Galeries Lafayette (Paris Haussmann). Polecamy!






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

This week we got totally insane at the point of the MI-MAI shoes. This small boutique discovered accidentally in the district Le Marais whose existence we had  previously no idea was our trendy hit! We immediately fell in love with the Phantom model – beautiful boots with geometric soles. Specially for you we took a few photos. You can find the Phantom in four different versions on the http://www.mi-mai.com/ or in the boutique on the 83 rue Vieille du Temple or in Galeries Lafayette (Paris Haussmann). We recommend!







------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cette semaine nous avons complètement craqué pour des chaussures de marque MI-MAI. Une petite boutique Mi-Mai découverte par hasard dans le quartier du Marais, dont nous avions ignoré l’existence, s’est avérée notre lieu-top du moment ! Nous sommes tombées amoureuses du modèle des chaussures Phantom – les bottines au talon à forme géométrique. Spécialement pour vous nous avons pris quelques photos. Le modèle Phantom vous le trouverez en quatre versions différentes sur http://www.mi-mai.com/ mais aussi dans la boutique Mi-Mai se trouvant 83 rue Vieille du Temple et aux Galeries Lafayette (Paris Haussmann).






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bookmark and Share

3 comments:

  1. czekamy na streetowke z torunia!

    ReplyDelete
  2. ekipa Fashion Celebration również nie może doczekać się pokazania Wam efektów "polowania" w Toruniu... bądźcie cierpliwi, już niebawem... :)

    ReplyDelete